Forum voor middeleeuwen pagina
Startpagina.nl Dochters op alfabet Categorieen Voor kids Luister radio Kijk TV Meer Startpagina

middeleeuwen.startpagina.nl/prikbord

Dit prikbord is vernieuwd. Discussieer verder en registreer je op het nieuwe forum: middeleeuwen.startpagina.nl/forum/

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

Middeleeuwse tegels

Datum: 09 juni 2009 22:10

In Tegelmakerij AAN HUIS GEBAKKEN in Oosterbeek maak ik al een paar jaar replica's van Middeleeuwse vloertegels. Het zijn plavuisjes met een relief of met tweekleurig inlegwerk met Middeleeuwse motieven. De motieven ontleen ik aan Franse en Engelse tegels van dit type, die gebruikt werden in Middeleeuwse kerken, abdijen en kastelen. Het is zo leuk om deze tegels te maken dat ik er meer mensen mee wil bereiken: om ze te kopen of om ze zelf te maken in een workshop. De nieuwe website www.middeleeuwsetegels.nl komt eerdaags in de lucht. Wie nu al wat wil zien kan naar Tegelmakerij AAN HUIS GEBAKKEN In het fotoalbum bij plavuizen zijn al heel wat voorbeelden te zien.
Het lijkt me ook leuk om op markten te staan met de tegels. Als er mensen zijn die suggesties voor me hebben, houd ik me aanbevolen.
Groet, Jaap Bergisch

Onderwerp Geschreven door Gepost
  Middeleeuwse tegels
Jaap Bergisch/info@aanhuisgebakken.nl 09/06/2009 22:10

Re: Middeleeuwse tegels

Jaap Bergisch 29/03/2012 09:25
Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, je hebt geen toestemming voor het posten van berichten in dit forum.

Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - middeleeuwen.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep